torsdag 2 juli 2009

"bloggkrig"

så här är det!
och jag skriver det här.
förakt.
du har samma attityd som du hade i högstadiet. alltså, naiv, omogen, och allt sånt man stör sig på hos dom små högstadieeleverna.
du har noll tacksamhet och endast tänker på dig själv.
vi/ jag brydde mig. men har tröttnat! för du kunde inte visa tacksamhet, om inte att tycka sig är att visa sådant.
jag stör mig på allt du gör och pallar dig inte längre.
du klantade dig, och sedan skrev på din blogg som att det var såååå synd om dig och att vi är de största bovarna som finns, vilket du vet inte är sant.
sen ska du förstöra det igen med att skriva ännu en gång på din blogg.
bra gjort nej!
du har förnedrat oss/mig.
och därför accepterar inte jag ett saknar dig sms eller fjuttigt förlåt.
DU borde rätta till det, alltså säga som det verkligen är på din blogg och förnedra dig själv.
för du vet att du har fel!

dessutom, vill jag inte ha dig i min zon.

jag förväntar mig att du kommer svara på din blogg eller något. detta är inte för att såra dig, vilket du antagligen kommer bli, men det är för att du ska veta hur det ligger till.

6 kommentarer:

  1. kan du förklara ordet naiv för mig, jag vet inte exakt vad det betyder?
    tyvärr får jag säga att jag tycker att även du är mycket omogen,och naiv(vi låtsats som att jag vet vad det betyder.)
    när jag försöker prata med dig/säga förlåt så är det du som inte accepterar det. jag vet vad du tycker om fyllesnack. men jag kan inte prata med dig när du är nykter.det går inte att prata med dig då. det ända svaret jag får ut ur dig då är mm, eller skrik. jag pallar inte skrik,
    vad menar du med att jag inte är tacksam?
    tänker på mig själv, mja det kanske jag har gjort, men varför ska alltid jag krypa åt alla.

    jag är väldigt trött på dig med om sanningen ska fram. för du är som du alltid har varit, och din attityd du visar är att DU gör aldrig fel,ALLTID andra som ska få krypa. alltid- sedan högstadiet. när vi har haft våra bråk har det alltid varit jag som har fått bett om förlåtelse, och om du tänker efter så vet du nog det med. du har förändrats på många sett och jag vet inte vem du är längre.
    det är något man alltid sa för längesedan.. men nu är det annorlunda. det är sant.

    det jag skrev i min blogg var mina känslor. jag tyckte jävligt synd om mig själv,jag var ledsen,förbannad och jävlig. och hade ni sagt med en gång att ni skickade ett meddelande till coffe med så hade detta inte hänt..
    hade jag vetat att ni inte ENBART klagade på mig så hade det varit helt annorlunda,
    det är en sån skitsak så jag förstår inte..

    snälla berätta för mig vad jag ska skriva isåfall för jag vet inte. jag vet inte på vilket sätt jag är så fel ?
    du har även du förnedrat mig, nu genom detta och det du skrev på bildagboken. och du fattar inte hur förnedrad jag känner mig nu när jag sitter och skriver motsvar igen.
    nu när dummförklarar mig som alltid.
    du trycker ner mig så fruktanvsärt.
    jag tror du vet hur det känns..

    SvaraRadera
  2. jeanette, jag vill inte ha några förhållanden med dig längre, kan du inte bara acceptera det.
    vi har haft vårt kul, visst.
    men jag är nöjd, jag vill inte mer.
    så, jag bryr mig inte så mycket vad du just skrivit.
    och varför borde jag vara kompis med någon som jag inte klarar av? eller vill vara.
    jag vet hur detta känns, för leonora vill inte vara vän med mig. men jag accepterat det för hellre att hon inte vill det än låtsas.
    right?

    SvaraRadera
  3. haha. har aldrig sagt något om att jag inte kan acceptera det. javisst ok.
    men varför bryr du dig om att skriva detta inlägg?
    jaja skitsam jag förstår mig inte på dig längre.
    och det är nog så det ska vara.

    SvaraRadera
  4. du säger väldigt emot dig själv..

    SvaraRadera
  5. jag skrev det därför att du kanske skulle ha en någorlunda förklaring varför jag inte vill något med dig mer.

    SvaraRadera
  6. ok. då vet jag. tycker det är synd dock. men ja. it's out of my hands.

    SvaraRadera